fredag 12 november 2010

Nystart...


...ja, det är precis vad jag behöver just nu! Så därför, välkommen till mitt nya space - fröken fräkens funderingar.

Det är hög tid att börja tänka på vad som är viktigt här i livet, en klok person ställde mig en dag tre frågor:

varför är du här?
vart är du på väg?
varför är du på väg dit egentligen?
Detta är 3 frågor tagna ur en berätelse om "tiggaren" av Nanne Bergstrand - här kan du läsa hela texten.
Livet är allt för kort för att slarva bort!
"Fånga dagen"!


Trollen ni ser här ovan är det det absolut viktigaste i mitt liv, mina underbara barn! Funderingar från tidigare finner du här


Tjingeling
/P

ps. Jenny, hoppas det var OK att jag använde din bild... den är så enormt fin!

2 kommentarer:

  1. Tack kusse, men du kanske kan lära ut lite tips och trix? Har spanat in DIN blogg, och den är niceare ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck...